2 minuten leestijd

Wij maken het leuker!

Vincent de Beer, commercieel directeur/eigenaar

Onze visie is: wij maken het leuker. Voor iedereen, waarmee wij werken. We organiseren allerlei leuke dingen voor onze mensen. Dagjes uit met het gezin en collega’s, verkiezingen om onze toppers in het zonnetje te zetten, persoonlijke cadeaus bij mijlpalen in hun leven en straks weer voor alle medewerkers en hun partners een spetterend kerstfeest.


De realiteit is echter dat een aantal medewerkers het (privé) niet zo leuk heeft. Bijvoorbeeld door financiële problemen of doordat ze de taal niet goed spreken. Om het ook voor hen leuker te maken, organiseren we taaltrajecten en hebben we een collectieve ziektekostenverzekering. We geven daarnaast de workshop Subsidies & budgettering, we hebben een budget coach en we organiseren de Beercoo Bazaar. Dit is een gratis tweedehands kleding- en speelgoedbeurs vlak voor de feestdagen.


De smile staat voor oprechte aandacht geven – aan iedereen. Zitten medewerkers goed in hun vel, dan heb je daar als klant profijt van. Gelukkige collega’s leveren happy klanten op. Dus zetten wij onze mensen op nummer 1.


In dit magazine lees je hoe onze klanten en medewerkers het leuker maken voor hun gast of klant. En wil je meer weten over onze smile? Bekijk dan onze video voor het OSB-congres, dat eerder dit jaar plaatsvond.

Medewerkers aan het woord

Claudia

“Onze hotel supervisors eindigen elke werkdag met het opschrijven van hun SMILE-moment: een compliment, mooi teamwork, een spontane traktatie van een collega… Door overdag al gericht naar SMILES te zoeken, maak je je werkdag extra leuk. Probeer het maar eens.”

Aydin

“Ik ga naar mijn werk om mensen blij te maken. Dat doe ik door mijn werk goed te doen, en door op een leuke manier met mensen om te gaan. Lachen kost niets! Als bewoners van een wooncomplex mijn bladblazer horen, zeggen ze vaak: 'Bakkie koffie, Aydin?' Dat maakt mijn dag leuker.”

Jacqueline

“Meedenken, meewerken en naast je collega's blijven staan. Dat vind ik belangrijk en zo maak je het samen leuker. Als ambulant objectleidster krijg ik de tijd om extra dingen te doen voor klanten en collega’s. Die extra aandacht waarderen ze heel erg. En dat maakt mij ook weer trots en blij!”